у номінації
"Кращий методичний посібник або практичний матеріал"
Презентація матеріалів на конкурс
Анотація
на "Збірник фізичних диктантів для компетентнісно-орієнтованого
навчання учнів ЗПО", автор Сосуля Л.В.
Фізичні диктанти — це ефективна форма короткочасного письмового контролю знань, яка дозволяє оперативно оцінити рівень засвоєння навчального матеріалу.
Збірник фізичних диктантів для компетентнісно-зорієнтованого навчання учнів ЗПО містить
добірку 33 фізичних
диктантів, кожен з яких має 11-12 запитань з правильними
відповідями, що охоплюють ключові теми курсу вивчення
фізико-астрономічного модуля предмету «Природничі науки» - механіку та молекулярну фізику. Кожен фізичний диктант окремо містить
запитання щодо застосування набутих знань з конкретної теми фізики в майбутній
професійній діяльності. Також до кожного диктанту наявний QR-код, який
зручно використовувати під час онлайн навчання. Збірник рекомендовано
для використання у роботі викладачів ЗПО, які прагнуть урізноманітнити
навчальний процес та підвищити ефективність засвоєння учнями теоретичного
матеріалу.
Фізичні
диктанти у збірнику структуровано відповідно до тематичних розділів, що
дозволяє використовувати його як додатковий засіб контролю знань, розвитку
логічного мислення та навичок аналізу фізичних явищ. Матеріали збірника сприяють
формуванню наукового світогляду та мотивації до вивчення фізики.
Їх використання на уроках фізико-астрономічного модуля є педагогічно
доцільним з кількох причин:
1.
Систематизація знань.
Диктанти сприяють повторенню та узагальненню основних понять, законів і формул.
2.
Розвиток професійної компетентності та логічного
мислення. Завдання диктантів, як правило, потребують
аналітичного підходу, що формує в учнів уміння логічно мислити, порівнювати та
узагальнювати, зокрема, в процесі професійної діяльності.
3.
Формування навичок самоконтролю.
Завдяки регулярному виконанню диктантів учні вчаться перевіряти власні знання,
аналізувати допущені помилки, що підвищує їхню відповідальність за результат.
4.
Економія часу.
Фізичні диктанти займають небагато часу на уроці, але є інформативними для викладача у плані оцінювання поточного рівня
підготовки всіх учнів.
5.
Різноманітність форм роботи.
Використання диктантів урізноманітнює структуру уроку, зберігає увагу учнів та
створює умови для активної пізнавальної діяльності.
Отже, фізичні диктанти є важливим дидактичним
інструментом, який сприяє якісному засвоєнню знань, формуванню навичок
аналітичного мислення та підвищенню навчальної мотивації до вивчення теоретичного матеріалу та практичного
застосування знань у професійній діяльності.
для компетентнісно-зорієнтованого
навчання
учнів ЗПО
Немає коментарів:
Дописати коментар